Dlaczego to właśnie zaufanie wskazuję jako to, co jest w sprzedaży najcenniejsze? Możesz być doskonałym taktykiem, znać miliony technik i być złotoustym handlowcem. Jednak, gdy nie wzbudzasz zaufania nie będziesz miał...
Czytaj dalej »Dlaczego to właśnie zaufanie wskazuję jako to, co jest w sprzedaży najcenniejsze? Możesz być doskonałym taktykiem, znać miliony technik i być złotoustym handlowcem. Jednak, gdy nie wzbudzasz zaufania nie będziesz miał...
Czytaj dalej »Koniec roku to najlepszy moment do podsumowań, ale też do wyznaczania celów na rok przyszły. Interesując się rozwojem osobistym, na pewno jesteś teraz zalewany z każdej strony metodami ustalania celów osobistych, zawodowych...
Czytaj dalej »Skończyły Ci się już pomysły na to co możesz zrobić, żeby znaleźć kolejnych klientów? Zapraszam poniżej! Witam ProsTych sprzedawców 😊 Mam nadzieję, że udało się wdrożyć i przetestować kilka z opisanych...
Czytaj dalej »Druga odsłona artykułu o metodach na pozyskiwanie nowych klientów. Już teraz mogę zdradzić, że będzie też część trzecia. Zapraszam! Mam nadzieję, że pierwsza część artykułu pomogła Ci chociaż trochę...
Czytaj dalej »Skończyły Ci się już pomysły na to co możesz zrobić, żeby znaleźć kolejnych klientów? Zapraszam poniżej! Metody, pomysły, inspiracje. Jak zaczęłam pisać ten artykuł okazało się, że będę musiała...
Czytaj dalej »Co nakręca naszego Klienta? Co motywuje go do zakupu? Jak z nim rozmawiać, żeby przekazać dokładnie to na czym nam zależy? Typologii klientów, podziałów i interpretacji jest tyle, ile kolorów tęczy....
Czytaj dalej »Dwa tygodnie temu byłam gościem fantastycznej kobiety Agnieszki Ewald – Facetki od stresu. Jedno pytanie, które mi zadała, ciągle krąży w mojej głowie. „Czy można sprzedać przysłowiowy śnieg...
Czytaj dalej »Jak najprościej zarabiać więcej, nie inwestując nic? Jak spowodować, żeby nasz klient, ten dobry, którego masz od lat, zaczął kupować więcej? Nic prostszego! Wielu przedsiębiorców wychodzi z założenia, że ciągłe i mozolne...
Czytaj dalej »Ciągle zastanawiasz się czy wygląd Twojej oferty jest właściwy? Nie wiesz, jak skomponować ofertę, aby była merytoryczna, ale i ładna dla oka? W artykule kilka...
Czytaj dalej »Obecnie jedno z najczęstszych pytań zadawanych przez moich klientów brzmi: co tu zrobić? Nie ma klientów, nikt nic nie kupuje, co to będzie, gospodarka się...
Czytaj dalej »