fbpx

Reklamacja – jak nie stracić klienta? 5 prostych kroków.

Każdy z nas spotyka się w końcu z taką sytuacją. Czy to oznacza koniec współpracy z naszym Klientem?

Absolutnie nie, dobrze poprowadzona, relacyjna rozmowa zapewni Ci nie tylko wdzięczność klienta, ale też spowoduje, że zostanie on z Tobą na dłużej. 😊

5 prostych kroków – których wdrożenie jest intuicyjne i bazuje na indywidualnym podejściu do klienta.

Reklamacja – jak nie stracić klienta? 5 prostych kroków.

Autor

Monika Czyżewska

Monika Czyżewska

Konsultant biznesu. Trener sprzedaży i negocjacji.

Komentarze

Od 16 lat zajmuję się sprzedażą usług i produktów, a od 5 lat szkoleniami. Sprzedaż oraz bezpośredni kontakt z ludźmi jest moją pasją. 

Najnowsze wpisy